אני פה בשבילכם

מגוון השירותים המוצעים על ידי כוללים פעילות וליווי עסקי ושיווקי בתחומים שונים כגון: הקמת עסק, שיווק העסק וניהולו, כתיבת תוכניות שיווק ומכירה, ייעוץ בתחום המכירות וליווי בתחומי הקמעונאות.

Business Meeting

ייעוץ וליווי עסקי ושיווקי

ניהול עסק הינו משימה מאתגרת הדורשת מגוון פעילויות של שיווק ומכירה לצד ניהול עסקי נכון.

השיווק הוא המנוע של העסק ולעסק שלא מבצע פעילויות שיווק אין זכות קיום!!! ולכן יש צורך ליצור מערכת שיווקית טובה ומיומנת.

 

אני נתקל לא אחת בבעלי מקצוע מעולים שאינם מצליחים לפרוץ כיוון שאינם יודעים כיצד לשווק את העסק או מתקשים בניהולו.

 הידע והניסיון שלי יעזרו לך למצוא את דרכי השיווק הנכונות לעסק בהתאמה לתקציב ובהתאמה לעסק. זו המקצועיות שלי ובזה אוכל לעזור לך.

 ניהול עסק מצריך מגוון של קבלת החלטות עבור העסק בתחומים שונים לדוגמא: כיצד מביאים עוד לקוחות? באילו ערוצי הפצה להשתמש? האם כדאי  להתרחב באמצעות זכיינים? כיצד אנשי המכירות שלי ימכרו טוב יותר?

 

התשובות לכל השאלות הללו מצויות בתהליך ליווי עסקי ושיווקי ממוקד בתחומי הניהול, השיווק והמכירות, תהליך שישפר את ביצועי העסק, יגבש דרך פעולה להצלחה, יגדיל מכירות וייתן לך כלים ניהוליים להצלחה.

 

שלבי תהליך הייעוץ והליווי:

 

  • אבחון ומיפוי בעיות העסק.

  • בניית תוכנית עבודה.

  • ייעוץ וליווי שיווקי המותאם לעסק שלך!

  • שיפור מערך המכירות ובניית תוכנית מכירות.

  • טיפול בנושא שירות לקוחות.

  • ייעוץ וליווי בנושאים פיננסיים.

Growth%20_edited.jpg

ייעוץ וליווי בהקמת ופתיחת עסק

הקמת עסק כמו גם יזמות ופיתוח עסקי, הינם מהלכים מאתגרים, כאלה המתאימים לאנשים מסוימים. זהן מהלך הטומן בחובו יתרונות רבים ומגוונים לצד סיכונים ומכשולים.

 פתיחת עסק הנו תהליך אשר דורש ידע, כסף, תעוזה, התמדה ואמונה בדרך.

 בתהליך הליווי והייעוץ אוכל לעזור לכם בהכרת ובהבנת השוק, בחינת המתחרים, בחינת ובחירת ספקים , גורמי הפצה, פעילויות פרסום מתאימות, בחינת מודל עסקי לעסק ומקורות הכנסה.


חשוב לזכור שלאחר שלב הקמת העסק מתחילה העבודה האמיתית – ניהול וקידום מייטבי לעסק. יש לבצע באופן שוטף וקבוע בקרה עסקית קרי מעקב אחר דוחות כספיים שונים כגון מידע על היקף מכירות, שיעור הרווח הגולמי, בדיקת רמת הוצאות כלליות דו"ח חובות לקוחות, מעקב תשלום לספקים, דו"ח עלויות שונות וכו'.


בעזרת תהליך ליווי עסקי ושיווקי ממוקד ניתן לבדוק את כדאיות העסק ופעילותו בעתיד, המשמעויות השונות בדבר הקמתו וניהולו כיצד נכון לקדם אותו ומהי והדרך הנכונה על מנת שיצליח וישגשג!!

Shaking Hands

ייעוץ וליווי בתחום המכירות

האם אתה מוכר כמו שאתה חושב שהעסק צריך למכור? האם אנשי המכירות שלך מוכרים מספיק? מרגיש שאתה לא יודע איך למכור ואיך להציג את המוצר? לא יודע איך לענות להתנגדויות, לסגור עסקה, להגדיל מכירה?

 אם ענית "לא" לאחת או יותר מהשאלות - סימן שכדאי שניפגש.

 תהליך המכירה הינו משימה מורכבת וקשה אך ניתן ללמוד ולשפר את התוצאות.


תהליך הליווי והייעוץ כוללים את תהליך הקמת מערך המכירות, השבחת מערכי מכירות קיימים, ליווי בעל העסק בתהליך המכירה ושיפורו, בחינת תמהיל המוצרים ותרומתם למכירות, טיפול ותעדוף מאמץ מכירתי, בחינת חלוקת מערך המכירות – גאוגרפי, לפי לקוח ועוד.

Girl with Shopping Bags

ייעוץ וליווי בתחום הקמעונאות

עולם הקמעונאות הנו תחום מרתק אך בכדי לנהל יחידה קמעונאית מצליחה ישנם מספר פרמטרים אותם צריך לשפר על מנת להצליח.


תחומי הייעוץ בניהול עסק קמעונאי מגוונים וכוללים בין היתר: תכנון פונקציונאלי נכון של המרחב הקמעונאי וסידור נכון של העסק, סידור אפקטיבי של המוצרים על המדף, התאמה ושיפור של תמהיל המוצרים בעסק תוך התחשבות בפרמטרים של תרומה לפדיון וריווחיות, קידום מכירות ואומנות המכירה בעסק קמעונאי.


כמו כן ישנה חשיבות מכרעת להדרכה של צוות העובדים בנושא מכירות, טיפול ושיפור השירות וטיפול בתלונות לקוחות לצורך הגדלת המכירות בחנויות

Patent Preparation and Prosecution

כתיבת תוכניות שיווק

תכנון היא מילת מפתח להצלחת העסק. כדי לתכנן נכון צריך לכתוב תוכנית שיווק אשר נוגעת בפעולות החשובות שיש לעשות במהלך השנה במטרה לעשות פעילות שיווקית נכונה.


התוכנית השיווקית מתארת בצורה מפורטת את כל הפעולות השיווקיות שעל העסק לבצע על מנת להשיג את יעדי המכירות שלו. היא חשובה לכל עסק, גם לעסק הקטן ביותר וגם לעסק שאינו משקיע סכומים גדולים בשיווק.


עדיף לבצע מספר קטן של פעולות שיווק ממוקדות, מאשר לעשות צעדים מקריים מדי פעם ולא להשיג את מטרות העסק.


התוכנית השיווקית עוסקת בין היתר בזיהוי קהלי היעד המתאימים לעסק, תכנון הפעילות הפרסומית של החברה, ניתוח השוק של החברה, בחינת מתחרים ועוד.

Brainstorming

הדרכות והרצאות

מגוון נושאי ההרצאות שאני מעביר הנם בתחומי הניהול, השיווק והמכירות אשר עוסקים בנושאים הבאים:


אסטרטגיה עסקית ושיווקית

מכירות

פרסום

הקמת עסק קטן

יזמות ופיתוח עסקי

בניית תוכנית עסקית ושיווקית

הנעת צוותים ופיתוח מוטיבציה

שיחות משוב והערכת עובדים

שיפור השירות ושימור לקוחות.


ההרצאות יכולות לשמש כחלק משלים מתהליכי הייעוץ והליווי לעובדי החברה בדרגים השונים.